Utgångsläget



(2009-02-21)
Här är då till sist utgångsläget för mitt bygge av ny akvarielokal i garaget. Tro det eller ej, men röjdes undan en massa prylar innan den här bilden togs. Det mesta finns numera på husets vind där jag fick inleda projektet med att bygga ett bjälklag för att just kunna stuva undan allt. En hel del hamnade också på tippen. -"Man kan inte spara på allt!"

Jag kommer med oregelbundna mellanrum presentera hur arbetet med min nya akvarielokal framskrider. I skrivande stund har jag kommit en bit på vägen, men jag sparar uppdateringen några dagar. Projektet kommer gå i takt med att tid finnes och att det finns finanser på kontot.
Jag heter Rickard Nilsson eller i vissa sammanhang Pigge samt 56ovwal i diverse forum. Jag är en akvarienörd. Så där, då blev det sagt så slipper ni :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0