Färdigmålat!



(2009-05-06)
Då var det äntligen färdigmålat! Som synes valdes en hyfsat mörk grå färg. Om man nu kan kalla grå för färg :) Alla odlingslokaler jag nånsin varit i har haft ljusa färger på väggarna, för att inte säga vita. Jag har valt gå mot strömmen.
Finishen blev inte riktigt vad jag hoppades på, men det får duga. Det är trots allt ett hobbyrum i garaget och skavankerna kommer döljas väl av alla akvarier utmed väggarna. Hade jag vävat väggarna först hade nog resultatet blivit bättre.
Som synes har det börjat dras kablar till dosorna i väggarna. Senare ikväll ska det kopplas in vägguttag och strömbrytare innan elektrikern kommer och kopplar in det hela till elskåpet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0