Vägguttag



Fick inte till någon helhetsbild vid förra uppdateringen. Hade sopat golvet någon timme innan jag försökte fotografera och det fanns tydligen fortfarande små dammpartiklar i luften som belystes av blixten. Resultatet blev en massa vita prickar på bilderna. Jag har köpt dammbindare för betonggolvet, men har inte behandlat golvet än.
Medan jag var och röjde i min källarlokal inne i Ystad hade farsan satt upp alla vägguttagen. Hade varit tjusigare med grå vägguttag, men de kostade betydligt mer och jag har ingen obegränsad budget. Tyvärr. Placeringen av uttagen kan väl se lite lustig ut, men det finns en tanke bakom. Kommer framgå så småningom.
Jag har kopplat ihop takbelysningen, men saknade rätt skruvar för att hänga upp den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0